Orange_14989
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

هو انا مش بنام ليه، حاسس ان الدوا بدل ما ينيمني بيأثر على نومي بالعكس ودي حقيقة انا مش عارف انام صح بقالي تلات ايام بسببه، بس يلا خير بقا اديني بحاول اني اكمل ال ١٥٠ بس مش عارف اقول ايه بس خلاص كملتها اهو

Apple_6371
Apple_6371🇪🇬أفضل 3منذ يوم

دواء بتاع ايه 150 ايه

Apple_19333
Apple_19333🇪🇬أفضل 10منذ 3 أيام

دواء ايه

Flower_20147
Flower_20147🇪🇬أفضل 50منذ 3 أيام

بتاخد الدواء مع نفسك ولا متابع مع دكتور

Flower_20147
Flower_20147🇪🇬منذ 3 أيام

🥺🥺🥺