دلوقتي انا داخله علي شهر اهو دايما مدايقه طول الوقت مفيش حاجه مفرحاني نهائي دا اثر علي اكلي بقيت ممكن اليوم كله اكل نص رغيف و بالعافيه كمان و دا اثر برضوا ع ماما بقيت لما تشوفني كدا هي كمان تعبت و اثر علي دقات القلب كمان كنت دايما بحب انزل حاليا مش بنزل من البيت و لما بنزل مبكملش ساعتين و ارجع تاني البيت مليش نفس لاي حاجه عامتا ايه ممكن يكون الحل
جربتي تربي حيوان اي حيوان
أسمك ساره ؟
عندك صديقات تروحي معهم تيجي معهم؟
ملحوظه سني 23 سنه يعني صغيره مش كبيره و بيصعب عليا نفسي لما القي كل اللي في سني مبوطين مهتمين بنفسهم بيروحوا و يجوا وانا حتي معرفش ايه اللي جرالي
من فترة طويلة ؟ ولا قصيرة
رام
تلج
@Hddfj
ايه السبب اللي موصلك ل الوضع دة من الاساس ؟ حلي السبب الاول ودوري ع شغف جديد ف حياتك سواء شخص او مسعى او اي حاجة تشغلك عن الزعل