انا دلوقتي لو في شخص بحبه بس تعتبر علاقه غير شرعيه أنا عرفاه سوشيال وهو عل كلامه ناوي يتقدم لو متقدملي شخص تاني رسمي وكويس مفروض اعمل ايه أنا بين إني مش عايزه اغضب ربنا وبين إني بحبه بس خايفه الحب ده يفضل عل الفاضي
انا دلوقتي لو في شخص بحبه بس تعتبر علاقه غير شرعيه أنا عرفاه سوشيال وهو عل كلامه ناوي يتقدم لو متقدملي شخص تاني رسمي وكويس مفروض اعمل ايه أنا بين إني مش عايزه اغضب ربنا وبين إني بحبه بس خايفه الحب ده يفضل عل الفاضي
خلاص قولي لي حب تعاله اتقدم في خلال اسبوع لو رفض اقبلي تاني
لو عايز يتقدم هيتقدم متعمليش حاجه تغضب ربنا ولو عشان اي حد لو هو من نصيبك هتكونو لبعض لو لا م هيحصل استخيري وقرري
مش كل الي بتحبه مناسب ليكي اقبلي كويس ليكي
اقبلي بي كويس فكك من تاني دا